نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 است.دارای 515 اتاق بسیار زیبا و مجلل میباشد. این هتل دارای بزرگترین مجموعه گلف کشور ترکیه میباشد.این هتل در سال 1997 میلادی ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی میباشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای مسافرین تور آنتالیا زمستان 94 دارای خدماتی همچون 5 رستوران ، بار ، 2 استخر روباز المپیکی و و درمانی میباشد. پارک آبی ، حمام ترکی ، سونای بخار، جکوزی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، کلاس رقص ، دیسکو وسینما میباشد.

در این هتل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های گوناگون ارائه میشود. این هتل برای کودکان عزیز شامل خدماتی همچون کلوپ کودکان 4 تا 12 سال ، کلوپ ویژه برای نوزادان 1 تا 3 سال ، پارک آبی ، اتاق بازی ، ورزش و بازی های کامپیوتری میباشد.

هتل گلوریا گلف ریزورت برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 دارای سالنهای ورزشی گوناگونی میباشد از قبیل ایروبیک ، مینی گلف ، ژیمناستیک در آب ، والیبال ، تنیس ، تیراندازی ، دارت و بیلیارد میباشد.

از دیگر امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، رستوران با غذای بین المللی ، بار ، فروشگاه اشاره کرد.

از امکانات تفریحی هتل گلوریا گلف ریزورت میتوان به بیلیارد ، کلاب شبانه ، استخر کودکان ، سرگرمی های آبی ، جت ، کتابخانه ، میز تنیس ، تنیس ، موج سواری ، قایق رانی ، اسکواش ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل میتوان به آرایشگاه ، بولینگ ، دکتر و . . . اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , جدیدترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل لارا فالکن آنتالیا از هتل های 4 ستاره آنتالیا است که در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا زمستان 94 توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و....  مخصوص مسافران تور آنتالیا تعطیلات دی 94 می باشد. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.

تور آنتالیا هتل لارا فالکن

از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافرانتور آنتالیا دی 94 می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا آذر 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 تور آنتالیا هتل لارا فالکن

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لارا فالکن آنتالیا,هتل لارا فالکن در آنتالیا ,هتل لارا فالكون آنتاليا, هتل لارا فالکون در آنتالیا, عکسهای هتل لارا فالکون آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی تور لحظه آخری آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . ستون های زیبای این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

 


مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد در تور آنتالیا پاییز 94 مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در قرن 18 ساخته شد و در منطقه کالکاپیسی آنتالیا قرار دارد . نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر از اطراف آن را احاطه کرده اند و داخل آن با آیه های قرآنی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف آنتالیا , معرفی آنتالیا , بازدید از آنتالیا , درباره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

فرق هتل تایتانیک بیچ و تایتانیک ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا چیه؟ هر کدام از هتل ها دارای چه امکاناتی است و سرویس دهی کدام هتل بهتر است؟ موقعیت مکانی این دو هتل در کدام منطقه آنتالیا قرار گرفته است.

هتل تایتانیک بیچ تور آنتالیا 94 همان هتل تایتانیک ریزورت می باشد . هتل تایتانیک در حد استاندارد هتل های پنج ستاره می باشد و از همه امکانات برخوردار است و برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد . هتل برای میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 امکانات زمین تنیس و والیبال ساحلی را در نزدیکی ساحل فراهم کرده است. غذاهای رستوران با کیفیت بسیار عالی سرو می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از نظر مسافران در مورد هتل تایتانیک بیچ آنتالیا بازدید نمایید.

 

 


 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: فرق هتل تایتانیک بیچ و تایتانیک ریزورت چیه؟ , معرفی هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت تور آنتالیا 94 تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا پاییز 94 مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا تور آنتالیا 94 دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا پاییز 94 از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , معرفی هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد که بسیار مجلل است و در زنجیره هتل های تایتانیک این شهر توریستی قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 200 هزار مترمربع قرار دارد و توسط دریای نیلگون مدیترانه و جنگل های طبیعی کاج احاطه شده است. این هتل در نزدیکی رودخانه بیز می باشد و دارای سوئیت هایی در کنار این رودخانه می باشد که گردشگران تور آنتالیا 94 با اقامت در این سوئیت ها می توانند لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 این هتل متشکل از 600 اتاق لوکس و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله اینترنت وایرلس رایگان , تلویزیون صفحه تخت , مینی بار , حمام , میز آرایش و میز کار , کمد دیواری های بزرگ , سرویس بهداشتی و... می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل لوکس و 5 ستاره می توان به 11 استخر سرپوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , استخر نمک , استخر آب گرم , استخر آب سرد , حمام ترکی , حمام بخار , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , 2 زمین گلف , 11 رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی و دریایی , سالن بدنسازی و مرکز آب گرم برای انواع خدمات درمانی و تناسب اندام , سالن ماساژ , آرایشگاه مو , بوفه , زمین تنیس و بستکتبال و... اشاره کرد که گردشگران تورآنتالیا با انتخاب این هتل برای اقامت می توانند سفری رویایی را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

از دیگر امکانات این هتل داشتن ساحل اختصاصی است که ورزش دوستان در این ساحل می توانند به والیبال ساحلی و یا انواع ورزش های آبی بپردازند. علاوه بر این هتل تایتانیک دلوکس دارای یک رستوران مرکزی با 5 دکوراسیون متنوع و زیبا می باشد که در آن هر 3 وعده غذایی صبحانه نهار شام سرو می شود و یک اسنک لذیذ هم نیمه شب سرو می کند که دارای طعمی بی نظیر است. این رستوران دارای فضای ویژه ای برای کودکان می باشد و از دیگر ویژگی های این هتل داشتن زمین بازی برای کودکان و کلوپ کودکان و نوجوانان می باشد. این هتل برای اقامت آن دسته از مسافران تورآنتالیا که دارای فرزند می باشند بسیار مناسب است چون تمام امکانات لازم برای سرگرمی آن ها فراهم است.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های درجه یک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره این شهر تورییستی که به شکل u ساخته شده است و دارای طراحی منحصربه فرد و کمال گرا می باشد. دکوراسیون داخلی هتل و اتاق های آن نیز بسیار زیبا می باشد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

اتاق ها دارای دکوراسیونی فوق مدرن می باشد و با رنگ هایی بسیار دلنشین و ملایم تزئین شده اند, علاوه بر این اتاق ها دارای یک بالکن با چشم اندازی بی نظیر از دریای نیبلگون مدیترانه می باشند و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از تلویزیون صفحه تخت , یخچال , کاناپه و... دارد. گردشگران تور آنتالیا مهر 94 با انتخاب این هتل برای اقامت خود قطعا سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

از دیگر ویژگی های این هتل داشتن 110000 مترمربع ساحل اختصاصی و یک بندر اختصاصی در  ساحل می باشد. هم چنین یک کافه ساحلی هم دارد که می توانید در حین استراحت خود یک آب میوه لذیذ و خنک را نوش جان کنید و لذت ببرید. از امکانات رفاهی هتل می توان به شهر بازی کودکان , کلوپ کودکان , استخر مخصوص کودکان و بزرگ سالان به همراه سرسره آبی های فراوان , زمین تنیس , زمین فوتبال و گلف و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

لازم به ذکر است که این هتل دارای یک رستوران سلف سررویس و یک رستوران با انوع غذاهای لذیذ مدیترانه ای , آسیای شرقی و امریکای لاتین می باشد و شما گردگران عزیز تور آنتالیا 94 می توانید با اقامت در این هتل هم لحظات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید هم از نوش جان کردن غذایهای خوش مزه آن نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

 

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کروانسرای لارا آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

هتل گرند پارک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا آنتالیا می باشد که متشکل از 4 ساختمان جداگانه و 472 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.  این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشد و یک شاتل به صورت رایگان در زمان های تعیین شده ای مسافران تور آنتالیا 94 را که در این هتل اقامت دارند را به سمت ساحل اختصاصی آن می برند.

تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

 

تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

این هتل درای اتاق های خانوادگی است که برای خانواده های 3-4 نفره بسیار مناسب می باشد و قیمت آن نیز مناسب است. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , ساحل اختصاصی , رستوران , کافی شاپ , اینترن رایگان در لابی و اتاق ها و.... اشاره کرد. گردشگران تور آنتالیا مهر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده و سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند پارک لارا آنتالیا , هتل های آننتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل وو کرملین پالاس

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا از هتل های 5 ستاره این شهر توریستی است که وسعت آن 75000 متر مربع می باشد. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده ای می باشد که رضایت تمام گردشگران تورآنتالیا را که در این هتل اقامت دارند جلب می کند.

تور آنتالیا هتل وو کرملین پالاس

از امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی , مججموعه آبی بسیار بزرگ , استخر روباز و سرپوشیده , 7 کافه , 6 رستوران با منوی سفارشی و سرو انواع غذاهای لذیذ , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ماساژ , آب درمانی , شیرجه در استخر آب گرم , 3 پارک آبی برای کودکان , 6 پارک آبی مخصوص بزرگسالان , سالن تیر اندازی و... اشاره کرد. گردشگران تورآنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل وو کرملین پالاس

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو کرملین پالاس آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل بوتانیک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که نام قدیم آن رکسوس لارس بوده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و توسط جنگل های سبز وو زیبا احاطه شده است. اتاق های این هتل همگی دارای امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون صفحه تخت , دی وی دی پلیر , مبلمان , بالکن با چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه و.... می باشد. این هتل دارای 5 استخر و چند رستوران و کافه ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 پس از شنا می توانند به این رستوران یا کافه بروند و هرآنچه را که می خواهند نوش جان کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند. در رستوران های لوکس این هتل انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی , چینی و... با طعمی بی نظیر سرو می شود و کافه های آن نوشیدنی ها و اسنک های بی نظیری را  برای مهمانان خود سرو می کند. از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل بوتانیک لارا آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

شهر توریستی آنتالیا در تمام فصول پذیرای گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 می باشد چون در بیشتر ایام سال دارای هوایی مطلوب و آفتابی است. به همین دلیل می توانند از تمام تفریحات آبی این شهر نهایت استفاده را ببرند. در تابستان این شهر دارای آب و هوایی آفتابی با متوسط دمای 28 درجه سانتی گراد می باشد و در زمستان آب و هوایی معتدل دارد. بهترین زمان برای سفر به آنتالیا برای لذت بردن از تفریحات آبی آن از اواسط آوریل تا نوامبر (فروردین تا آبان) می باشد. بارندگی در این شهر توریستی خاص فصل پاییز و زمستان می باشد و آن دسته از گردشگران تور آنتالیا شهریور 94  که علاقه مند به برف و سرما هستند می توانند در این فصل به آنتالیا بروند و از آب و هوای زمستانی آن نهایت لذت را ببرند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آب و هوای آنتالیا , درباره آنتالیا , همه چیز راجع به آنتالیا , دانستنی های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

هتل الا کوالیتی آنتالیا در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای دکوراسیونی مدرن و زیبا می باشد. اتاق های این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

لازم به ذکر است که این اتاق های دارای بالکن هایی با چشم انداز دریا و یا باغ می باشند و گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند و از منظره آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

هتل الا کوالیتی 2 کیلومتر تا مر کز شهر بلک فاصله دارد. برای گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 این هتل می تواند تمام امکانات رفاهی لازم را فراهم آورد تا از اقامت خود در این هتل رضایت کافی را داشته باشند.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل الا کوالیتی آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های درجه یک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از هتل های 5 ستاره سوپر لوکس این شهر توریستی می باشد که دارای 769 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. همه اتاق های این هتل دارای یک بالکن اختصاصی با چشم انداز فوق العاده زیبا , تلویزیون , مبلمان راحتی , اتاق نشیمن , میز نهار خوری و... می باشند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

شاید برای گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 جالب باشد که بدانند این هتل دارای 1000 متر ساحل اختصاصی و 12 هزر متر مربع پارک آبی می باشد که به سبک تروجان ها ساخته شده است و گردگران می توانند لحظات خوشی را در این پارک آبی سپری کنند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

از دیگر امکانات تتفریحی و رفاهی این هتل می توان به سالن ورزشی , مرز خرید , کافه با سرو انواع نوشیدنی های غربی , 12 رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ آسیایی،ترکی،فرانسوی و ایتالیایی , زمین تنیس و بسکتبال و اسکواش , 14 زمین گلف , سالن ماساژ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 می توانند در تراس عمومی آن یک چای یا عصرانه لذیذ را نوش جان کنند و نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

 

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های درجه یک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

هتل کریستال نیروانا آنتالیا در منطقه کمر این شهر قرار دارد که در زمینی به مساحت 152000 مترمربع در نزدیکی دریای نیلگون مدیترانه و کوه های توروس ساخته شده است. این هتل 5 ستاره دارای طبیعت بکر و بی نظیری است که توجه گردشگران تور آنتالیا مهر 94 ویژه عید قربان  را به سوی خود جلب می کند.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

در واقع این هتل در 16 کیلومتری کمر و 26 کیلومتری آنتالیا  و از دیگر ویژگی های این هتل نزدیک بودن آن به یک اسکله وی آی پی (vip) می باشد که تنها 900 متر با آن فاصله دارد. هتل کریستال نیروانا متشکل از اتاق های بسیار زیبا و لوکس می باشد که برای دکوراسیون داخلی آن از رنگ های شاد و دلنشینی استفاده شده است.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

اتاق ها دارای پنجره های بزرگ و بالکن اختصاصی روبه دریا و کوه های توروس می باشد تا مسافران تور آنتالیا شهریور 94  با اقامت در این هتل بتوانند در کمال آرامش در اتاق خود استراحت کنند و از دیدن مناظر زیبایی که مقابل چشمان است نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این اتاق ها دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلفن مستقیم , رم سرویس , سیستم حرارتی و برودتی , حمام و وان , سشوار , مینی بار , یخچال , تلویزیون ال سی دی و... نیز می باشد.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

از دیگر امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: ساحل اختصاصی , چندین استخر بزرگ سر پوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , سرسره های آبی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , زمین تنیس , میز بیلیارد , کافی شاپ , سینما , اتاق بازی , حمام ترکی , سونا و جکوزی , اینترنت پر سرعت در تمام جاهای هتل و... . گردشگران عزیز تور آنتالیا شهریور 94  می توانند برای تعطیلات خود این هتل را انتخاب کنند تا اوقات فراغتی رویایی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال نیروانا آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های درجه یک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل ساحلی لارا آنتالیا

هتل ساحلی لارا آنتالیا

هتل ساحلی لارا (Antalya Lara Beach Hotel) از جمله هتل های 5 ستاره ای آنتالیا می باشد. فاصله هتل ساحلی لارا آنتالیا تا مرکز شهرآنتالیا حدود 17 کیلومتر و از فرودگاه بین المللی حدود 12 کیلومتر است. فضای زیبای هتل ساحلی لارا آنتالیا و امکانات آن اوقات بسیار خوب و خاطره انگیزی را برای میهمانان فراهم میکند. هتل ساحلی لارا آنتالیا از امکانات ورزشی بسیاری نظیر موج سواری، ماهیگیری، کانو، بیلیارد، پینگ پنگ ، تنیس و مرکز بدنسازی بهره میبرد. و همچنین علاقه مندان به شنا و مسافرين تور ترکیه آنتالیا هم میتوانند از استخرهای روباز و سرپوشیده هتل ساحلی لارا آنتالیا استفاده کنند. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای سونا، جکوزی، حمام ترکی ، ماساژ و همچنین غواصی هم است. میهمانان میتوانند برای لذت فرزندان خود آنها را به زمین بازی که مخصوص آنها طراحی شده ببرند و یا آنها را به سرویس نگهداری کودکان بسپارند. هتل ساحلی لارا آنتالیا داری اتاق های متنوعی برای سلیقه های مختلف فراهم کرده که عبارتند از : اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس،  اتاقهای VIP و اتاق های خانوادگی



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا,آنتالیا,رزرو تور آنتالیا,تور ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

فرق هتل تایتانیک بیچ و تایتانیک ریزورت در تور آنتالیا 94 چیه؟ هر کدام از هتل ها دارای چه امکاناتی است و سرویس دهی کدام هتل بهتر است؟ موقعیت مکانی این دو هتل در کدام منطقه آنتالیا قرار گرفته است.

هتل تایتانیک بیچ تور آنتالیا 94 همان هتل تایتانیک ریزورت می باشد . هتل تایتانیک در حد استاندارد هتل های پنج ستاره می باشد و از همه امکانات برخوردار است و برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد . هتل امکانات زمین تنیس و والیبال ساحلی را در نزدیکی ساحل فراهم کرده است. غذاهای رستوران با کیفیت بسیار عالی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از نظر مسافران در مورد هتل تایتانیک بیچ آنتالیا بازدید نمایید.

 

 


 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: فرق هتل تایتانیک بیچ و تایتانیک ریزورت چیه؟,معرفی هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

 

هتل مکس رویال تور آنتالیا 94 یکی از بهترین هتل های این شهر محسوب می شود و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این هتل در سال 2011 ساخته شده است. مساحت این هتل 1050000 متر مربع می باشد و دارای یک ساحل اختصاصی با وسعت 300 متر مربع است. در 35 کیلومتری این هتل فرودگاه و 45 کیلومتری آن مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی با سرسره های موجی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، دیسکو، به رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین گلف، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، غذای ویژه کودک، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی ویژه مسافارن تور آنتالیا 94 و... اشاره نمود.

 

 

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل مکس رویال آنتالیا

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل آنتالیا کدام است؟,معرفی هتل های آنتالیا,هتل های لوکس آنتالیا,معروف ترین هتل های آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کروانسرای لارا تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل مجموعا دارای 407 اتاق برای پذیرایی از میهمانان می باشد. مرکز شهر آنتالیا در فاصله 12 کیلومتری از این هتل و فرودگاه آنتالیا در فاصله 10 کیلومتری از آن واقع شده است. یکی از امکانات این هتل برخوردار بودن از 11000 متر ساحل اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا 94 می باشد.

از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، بوفه، بار، کتابخانه، باغ، گرمایش، امکانات جلسه و ضیافت، گاوصندوق، آرایشگاه، مرکز بدنسازی، صرافی، استخر سرپوشیده، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، فروشگاه، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، سولاریوم، مرکز سلامت و آبگرم، لباسشویی ویژه مسافران تور آنتالیا، خشکشویی، اتوکشی، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، وان آب داغ، تنیس، مینی گلف و... اشاره نمود.

 

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

می توانید برای اطلاع از امکانات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل کروانسرای لارا آنتالیا بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا؟,کیفیت هتل کروانسرای لارا آنتالیا,قیمت هتل کروانسرای لارا آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل دلفین دیوا پرمیر تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای Delphin در ترکیه است. در این هتل مجموعا 390 اتاق برای میهمانان وجود دارد و شامل خدمات UALL می باشد. مرکز شهر آنتالیا 15 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از  هتل مسافران تور آنتالیا 94 فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است. هتل دلفین دیوا در سال 2004 میلادیدر زمینی به مساحت 24000 متر مربع احداث شده است. در این هتل 5 آسانسور شیشه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل دارای استخری زیبا در میان باغ هایی از درختان مدیترانه ای می باشد.

از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، بالکن، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش، امکانات باربی کیو، کتابخانه ویژه مسافران تور آنتالیا 94، زمین بازی کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی، استخر، ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی و استخر سر پوشیده، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ و وان آب داغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، اتو کشی ویژه مسافران تور آنتالیا و... اشاره داشت.

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا چطوره؟,نظرات درباره هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا,قیمت هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا,هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا چند ستاره است؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس تور آنتالیا 94 در سال 2003 میلادی در منطقه زیبای کندو ساخته شده است. این هتل در فاصله 15 km فرودگاه آنتالیا و در 20 km مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. هتل ونیزیا پالاس آنتالیا دارای 536 اتاق و سوییت مجهز دارد. هتل ونیزیا پالاس آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با منوی غذایی متنوع و لذیذ ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 , سرویس شبانه روزی , آموزش شنا , غواصی , جت اسکی , استخر فصلی , سونا و جکوزی , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , باشگاه بدنسازی , آرایشگاه , اورژانس , سوپرمارکت برای خرید , کافی نت , سالن ویژه کنفرانس و همایش , زمین تنیس , میز بیلیارد , پینگ پنگ و دوچرخه سواری و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.

 هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ونیزیا پالاس آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کریستال آلوادونا آنتالیا  پنج ستاره

هتل کریستال آلوادونا آنتالیا

هتل کریستال آلوادونا تور آنتالیا 94 در سال ۲۰۰۵ میلادی در منطقه  زیبای بلک ساخته شده و مجددا در سال ۲۰۱۰ میلادی این ساختمان باز سازی شد. هتل کریستال آلوادونا آنتالیا در مجموع 447 اتاق تمییز و مرتب دارد. هتل کریستال آلوادونا آنتالیا تا مرکز شهر زیبای آنتالیا 50 km و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 km فاصله دارد.امکانات هتل برای میهمانان تور آنتالیا 94 کریستال آلوادونا آنتالیا شامل : پلاژ  و امکانات تفریحی و ورزشی , پنج رستوران با منوی غذایی متنوع , ژیمناستیک و ایروبیک , فوتبال و والیبال ساحلی تنیس و اتاق بیلیارد , دارت , قایقرانی و موج سواری , آرایشگاه برای مسافران تور آنتالیا که در زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشند.

هتل کریستال آلوادونا آنتالیا

هتل کریستال آلوادونا آنتالیا

 

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال آلوادونا آنتالیا , معرفی هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل ریکسوس پریمیوم تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در سال 2005 در زمینی به مساحت 405000 متر مربع ساخته شده و در سال 2009 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل ریکسوس پریمیوم در منطقه بلک احداث شده است. این هتل در مجموع دارای 769 اتاق و سوییت می باشد. یکی از ویژگی های این هتل برای میهمانان تور آنتالیا 94 برخوردار بودن از 1000 متر ساحل اختصاصی می باشد. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. همچنین در این هتل 13 رستوران برای میهمانان در نظر گرفته شده است. وجود 25 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی از مزایای این هتل محسوب می شود.

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور آنتالیا 94 می توان به واترپلو، ژیمناستیک، سرویس نگه داری از کودکان، تخت های حمام آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی، برنامه های شاد شبانه، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ویژه میهمانان تور آنتالیا، بار، چهارده زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، بسکتبال، والیبال ساحلی، فوتبال، تنیس روی میز، صخره نوردی، ورزش های آبی، تیر اندازی، سالن اسکواش ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 و... اشاره نمود.

 

 

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

 برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا بازدید نمایید .

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا خوبه؟,موقعیت هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا,نظرات درباره هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل تایتانیک دلوکس تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در سال 2013 در زمینی به مساحت دویست هزار متر مربع بنا شده است. هتل تایتانیک دلوکس در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است و با فرودگاه این شهر 27 کیلومتر فاصله دارد. از ویژگی های این هتل برخورداری از یک کیلومتر ساحل اختصاصی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 می باشد. هتل تایتانیک جزء یکی از مجلل ترین هتل های آنتالیا می باشد. در این هتل 9 رستوران وجود دارد که انواع غذاهای بین المللی را به میهمانان ارایه می دهد. هتل مجموعا دارای 600 اتاق متنوع می باشد.

از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، موج سواری برای مسافران تور آنتالیا، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، والیبال، اسکواش، ایروبیک، تیراندازی، اتاق ماساژ، حمام سنتی و ترکی، پرستار کودک، پزشک، کافی نت و اینترنت و... اشاره داشت.

 

 

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

همچنین نظرات مسافرانی که قبلا در هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا اقامت داشته اند می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: نظرات درباره هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا؟,موقعیت هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا,کیفیت هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا,هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

این هتل یک هتل 5 ستاره در تور آنتالیا 94 می باشد. امکانات این هتل شامل: لابی، سیستم تهویه‌ی مطبوع، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، آرایشگاه، بار، رستوران، سالن کنفرانس، اینترنت وایرلس، پارکینگ، سرو غذا در اتاق، خشک‌شویی با هزینه اضافی و... و همچنین هر اتاق امکاناتی نظیر: تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره، میز، حمام اختصاصی، دسترسی به اینترنت ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، گاوصندوق، مینی‌بار، چای‌ساز، قهوه‌ساز، لوازم اتو، سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش، وان، سشوار، تخت دونفره یا کینگ‌سایز، خط تلفن مستقیم، رادیو و... دارد.

قلعه ی تاریخی کالیچی در فاصله 700 متری از این هتل واقع شده است. همچنین موزه ی شهر آنتالیا و مناره ی شکسته 800 متر با این هتل فاصله دارد. فرودگاه نیز 10 کیلومتر با هتل میهمانان تور آنتالیا فاصله دارد.

 

هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا

 برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل رامادا پلازا آنتالیا بازدید نمایید .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا؟,کیفیت هتل رامادا پلازا آنتالیا,موقعیت هتل رامادا پلازا آنتالیا,نظرات درباره هتل رامادا پلازا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کلاب فالکون آنتالیا

هتل کلاب فالکون (Club Hotel Falcon) هتلی 4 ستاره در شهر آنتالیا می باشد. که در 5 کیلومتری از منطقه تاریخی کالیچی و 17 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل تور آنتالیا نوروز 94 دارای ساحلی اختصاصی در کنار دریای نیلگون مدیترانه است و فضای سرسبز اطراف هتل زیبایی خاصی به هتل کلاب فالکون آنتالیا بخشیده است. اتاق های هتل کلاب فالکون آنتالیا همگی کف پارکت شده هستند و همه ی آنها دارای بالکن اختصاصی و همچنین امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلویزیون، ماهواره، تهویه هوا و حمام اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا فروردین 94 می باشند. هتل کلاب فالکون آنتالیا سرگرمی های جذابی را برای میهمانان تور آنتالیا عید 94 فراهم کرده است. میهمانان میتوانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از استخر های سرپوشیده، استخر رو باز، سونا، شیرجه و حمام ترکی استفاده کنند و لذت ببرند. آن دسته از میهمانان تور آنتالیا 94 هم که اهل ورزش هستند می توانند از امکانات ورزشی تنیس ، بدنسازی ، پینگ پنگ و دارت استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلاب فالکون آنتالیا, هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

منطقه سیده آنتالیا

شهر سیده از جاده آنتالیا شصت و هشت کیلومتر به سمت آلانیا فاصله دارد. این جزیره باستانی با سواحل زیبای مدیترانه بهترین منطقه گردشگری تورآنتالیا به شمار می آید و دارای هتل های ساحلی فراوانی می باشد.

ساحل سیده یکی از مهم ترین سواحل آنتالیا می باشد. این ساحل زیبا با پلاژهای تمیز ، امکانات تفریحی متعددی در اختیار گردشگران تورآنتالیا قرار می دهد .

یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری آنتالیا سیده می باشد که از تفریحات تور آنتالیا 94 به حساب می آید. این منطقه بندری ، در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز  محسوب گردیده ، و در معنای لغوی به معنای درخت انار است. امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی ، ساحل ماسه ای ، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت  رفاه گردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد به  یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است.

تعداد بسیار زیادی از مغازه ، کافه  و رستوران ، که همگی دارای  چشم انداز بی نظیری از دریا  می باشد  زیبائی منطقه گردشگری سیده آنتالیا را دو چندان کرده است.مغازه هایی که در اطراف خیابان های پارک مغازه هایی قرار گرفته اند که با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان و گردشگران تور آنتالیا 94 ارائه می کند. تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای  زیبا ،در این منطقه از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها  به شمار می رود. از مناطق تاریخی دیگر این منطقه آنتالیا می توان به بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد اشاره کرد و گردشگران تور آنتالیا عید 94 می توانند از آن ها دیدن نمایند.

 منطقه سیده آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: منطقه سیده آنتالیا, اماکن تفریحی آنتالیا, معرفی آنتالیا, درباره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا یک هتل بسیار زیبای 3 ستاره در شهر آنتالیا و در فاصله ی 200 متر از دریا واقع شده است. هتل پامیرا تور آنتالیا نوروز 94 دارای اتاق هایی با امکانات رفاهی مناسب برای میهمانان تور آنتالیا 94 است که شامل مینی تریا، حمامی لوکس و لوازم بهداشتی کامل به همراه سشوار، تلویزیون LCD ، تهویه و سایر امکانات رفاهی می باشد. هتل پامیرا آنتالیا از استخر رو باز به انواع یکی از تفریحات هتل بهره می برد. سرویس اینترنت رایگان در هتل پامیرا آنتالیا همیشه در دسترس میهمانان تور آنتالیا عید 94 خواهند بود و آزادانه میتوانند از آن در تمام مواقع استفاده کنند. 

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس یک هتل 3 ستاره در نزدیکی منطقه تاریخی کالی واقع شده است و بسیاری دیگر از مناطق دیدنی مانند دروازه هادریانوس، پارک کارالیگلو و مناره کسیک در اطراف آن و در فاصله ی کمتر از 100 متری واقع شده اند. هتل هادریانوس تور آنتالیا نوروز 94 با بندر قایقرانی و ساحل دریای مرمره فاصله ی بسیار کمی دارد و میتوان به راحتی به صورت پیاده روی از این منطقه زیبا نیز دیدن کرد. هتل هادریانوس تور آنتالیا 94 بسیار محدوده ی زیبایی دارد که از پوشش گل ها و گیاه های متفاوتی تشکیل شده است. اتاق های هتل هادریانوس تور آنتالیا عید 94 امکاناتی نظیر مبلمان مجلل، حمام اختصاصی و تلویزیون با گیرنده های ماهواره ای را دارا می باشند.

هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی آنتالیا هتلی 3 ستاره بر فراز صخره های Falez، و در منطقه لارای شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل رویال سیتی تور آنتالیا نوروز 94 در فاصله ی 3 کیلومتری از آبشارهای زیبای دودن و 15 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد. اتاق های هتل رویال سیتی تور آنتالیا 94 دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون، بالکن خصوصی، یخچال کوچک، سیستم تهویه هوا و امکانات بهداشتی مناسبی می باشند. چشم انداز اتاق های هتل رویال سیتی آنتالیا به سمت دریای مدیترانه است که لذت استراحت در اتاق را برای میهمانان تور آنتالیا عید 94 چند برابر می کند. اینترنت رایگان در هتل رویال سیتی آنتالیا موجود است و دیگر امکانات هتل رویال سیتی آنتالیا برای میهمانان  تور آنتالیا نوروز 94 میتوان به استخر روباز ، استخر کودکان ، سونا و حمام ترکی اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد